srijeda, 4. siječnja 2012.

...početak se nastavlja.

       Iza mene su godine,koje su bile izuzetno teške,što zbog loše uređenog sustava obrazovanja koji nas pokušava staviti sve u iste okvire,što zbog socijalne politike,koja mi je onemogućila obrazovanje "po mjeri ".
Sada znam ,da se moram uključiti u sve institucije za zaštitu prava djece na humano obrazovanje.
Kroz cijelo moje obrazovanje moja mama je pokušavala upozoriti na taj problem,ali evo ja sam službeni dio obrazovanja završila,a od pokušaja moje mame da država konačno riješi ta pitanja nismo se maknuli s mjesta.
Od novog ministra očekujem više.LJudi koji su izvan okvira (+ ili -)moraju imati bolje uvjete obrazovanja.
Svakodnevno čitamo priče o zaštiti životinja,o tome kako je pomagati "IN",a šta je sa djecom.Vjerujem,da svi koji bi pročitali prethodnu rečenicu da bi pomislili na nezbrinutu djecu.Ne,mislim upravo na djecu koja žive u svojoj obitelji.Djeca koja žive samo s jednim roditeljem nemogu raspolagati svojom imovinom do punoljetnosti,čak niti roditelj kao skrbnik na to nema prava,jer država raspolaže tom imovinom i stavlja blokadu na sve što imate.
Od nove ministrice za obiteljska i socijalna pitanja isto očekujem rješavanje tih pitanja,naravno u korist djeteta,ali ne na taj način da ga država štiti od vlastitog roditelja ali ne i od gladi (brutalno ali je na žalost tako).

Nema komentara:

Objavi komentar