utorak, 31. siječnja 2012.

Zima je

                        Početak je tjedna,a isto tako i početak moje šestomjesečne edukacije.Svaki početak za mene je jdno stanje kad  sam sva u brigama hoću li ja to moći,hoće li sve biti kako treba ...
No ovaj put je barem za početak sve uredu,ali me je šokirala polarna hladnoća. Zima mi je inače doba godine kada bi se zavukla pod poplun i prespavala sve do proljeća,kao medo.Ali ništa od toga,nego svako jutro ustajanje u ranu zoru,pa na ovu hladnoću.Taman sam zimsku garderobu obnovila sa zgodnim kratkim jaknicama,za one temperature malo iznad nule,kad ono došla debela hladnoća.Sva sreća pa od sto zimskih jakni imam i jednu za polarnu hladnoću.Šal i kapa su za mene do sada bili predmeti koje sam izbjegavala,jer ih ne volim,a ako se ova hladnoća još pojača mislim da ću morati i njih staviti na sebe.
Nadam se da će ova zima ipak kratko trajati,pa ću ja brzo uskočiti u svoje male,zgodne jaknice i vruće hlačice,a do tada pa pa.

Nema komentara:

Objavi komentar