ponedjeljak, 2. siječnja 2012.

Početak!

E da,to sam ja,Sara.Dugo mi je trebalo da se odlučim na pisanje bloga ali mislim da ću na taj način pomoći sebi,a možda i drugima.Od rođenja sam pomalo drugačija.Tiha,mirna,samozatajna.Uvijek mi je trebala podrška roditelja zbog slabog samopouzdanja,a tako je i danas,bez obzira što sam nedavno navršila dvadeseti rođendan.  Moj svijet su od malih nogu bili papiri,bojice i samo meni prepoznatljivi crteži,a danas su to već zgodni crteži simpatičnih (opet na moj način)modela u zanimljivim opravicama.To je moj način izražavanja.Obožavam sve štoje vezano za odijevanje.Jako volim,lijepu,finu i kvalitetnu odjeću.Naravno to je jedina stvar na svijetu s kojom nemam problema,jer sam se obrazovala za modeliranje i izradu odjeće.

Nema komentara:

Objavi komentar