ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

Od haljine do haljine

               Od haljine do haljine,od albuma do albuma,to su sva moja druženja s dragim ljudima.Nekako kao da živim u sasvim drugom svijetu.Nije da ne pokušavam to promijeniti,ali nekako neide.Pojavi se tu i tamo neka od cura zbog neke haljine i kad haljina bude gotova,najčešće se ne vidimo do slijedeće takve prigode.
Od sto poruka i pokušaja za neku kavicu,na kraju od kave ne bude ništa.
Lako je meni s haljinama i tim finim užitcima vezanim uz odjevanje i modne dodatke ,ali naći se sa ekipom i otići na neko događanje jako teško.Do sljedećeg događanja imam dovoljno vremena za pripremu i nadam se da ću uspjeti,ne samo pojaviti se,već i ostati neko vrijeme,a možda mi se pruži prilika pa i upoznam nekoga,novog,zanimljivog.Volim zanimljive ljude,koji se vole zezati,slušati rok glazbu,zrače pozitvnom energjom.Ima ih na tisuće,a od mene su nekako miljama daleko.
                Od moje silne želje za promjenama,možda se i dogode,prije ili kasnije,a do tad se vidimo.Pa,pa.

1 komentar: