nedjelja, 26. veljače 2012.

Sunce

                Konačno,nakon dugo vremena pojavilo se Sunce.Obožavam sunčane dane i osjećam se fantastično.
Naravno da sam odmah iz ormara izvukla nešto kraće jaknice i veselije kombinacije odjeće.
Čak niti povremena kiša mi nije pokvarila raspoloženje.Voljela bih kad bi lijepo,sunčano i toplo  bilo tokom cijele godine.Treba još malo vremena pa da se cijela priroda probudi iz zimskog sna,pa da cijelokupni dojam bude lijepši.Sunčani dani u meni bude pozitivnu energiju i nekako imam dojam da su i svi oko mene nekako bolje volje.Takvo stanje na žalost potrajat će do pojave prvih alergena iz prirode, na koje sam na žalost osjetljiva,pa mi to svake godine pokvari ovu početnu sreću zbog pojave više sunčanih dana.Tako je kako je,nastojat ću uživati u svkom lijepom danu i svaki dan smišljati neku novu odijevnu kombinaciju,koja će me dodatno uveseljavati.Voljela bih kad bi svi ljudi na Svijetu bili sretni kad ih ujutro probudi Sunce.

Nema komentara:

Objavi komentar