srijeda, 7. ožujka 2012.

Tvornica "Blefer"

                 6.3.2012. Skaut i ja.E,da to se zove napredak,barem što se mene tiče.Došla sam na promociju novog albuma mog omiljenog benda Skaut i ostala do samog kraja.Ovaj put sam bila puno opuštenija i jako sam se lijepo provela.Moram napomenuti da je moj uspjeh opet bio djelomičan, jer sam na promociju došla u društvu mame.Naravno moj bratić koji mi je obećao da će svakako ići, na kraju nije mogao.Nema pojma što je propustio,svirka je bila odlična.Dečki su počeli svirku sa pjesmama sa prošlog albuma,što mi je pasalo,jer sve pjesme znam,pa onda nešto novih koje nisam do sada čula ali su odmah jako dobro legle u moje uho.
Iz pjesama pršti energija, koja mene diže na neki poseban način.Godinama sam vrtila taj jedan jedini CD,a sad je doma i drugi,malo drugačiji,nekako sporiji,ali opet pun odlične svirke i odličnih tekstova.
Kako mene već svi znaju kao povučenu i tihu osobu,na albumu se našla i jedna pjesma koja me u potpunosti opisuje,a riječ je naravno o "crnoj rupi".Tu pjesmu sam prvu čula još prošle godine i moram priznati da mi još uvijek nekako najbolje leži.Nadam se da će i ostale ući u uho ovih dana,jer se cd ne prestaje slušat.
U svakom slučaju to je bila jedna fantastična večer.Dečkima želim da uspješno predstavljaju "Blefer" i dalje,da ga čim više ljudi čuje i da dolaze na svirke.
      Ovaj post bih mogla završiti sa zaključkom,da sam od "Sobe" do "Tvornice" jako napredovala.

2 komentara:

  1. divno, divno si napisala svoj osvrt. neizmjerno mi je drago da Skaut ima jednog takvog, pravog fan-a...pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. sory! nisam očekivala komentar,jer za moj blog zna samo Goc(Gordan Dragić),pa ti nisam prije zahvalila na komentaru i da, obožavam Skaut,a Goc mi je frend od rođenja.E,da moglo bi se reći da sam i tvoj veliki fan. Pozdrav Sara :) <3

    OdgovoriIzbriši