ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Koncentracija

       Polarna hladnoća je zahvatila našu Zemlju,a ja se moram ustajati u ranu zoru.Pospanost i slaba koncentracija me muče danima.Divim se ljudima koji mogu savršeno funkcionirati u svim okolnostima i jedino što me barem malo može utješiti je da je ovih poput mene dosta.Svako jutro u tramvaju srećem pospance i zijkevalice.Uz sve to stalne promjene temperature,kad se izlazi iz kuće ili tramvaja na hladnoću,pa opet u zatvoren prostor,kod mene se javlja umor,pospanost i dekoncentriranost.
Taj problem me muči od rođenja.S godinama se malo smanjilo,ali i dalje me usporava u svakodnevnom funkcioniranju.Kronični manjak energije, pokušavam nadoknaditi kvalitetnom prehranom i popodnevnim odmorom.Tu mi još dosta pomaže slušanje glazbe.Uglavnom rock i pop glazba me može razbuditi,a pogotovo moji omiljeni bendovi.Definitivno bez glazbe ne bih mogla zamisliti život,ali opet ništa poslije pola noći,jer sam drugi dan totalno nefunkcionalna.Jedva čekam proleće,jer mi se onda energija poveća i puno bole funkcioniram i koncentracija je bolja,a i rezultati rada.Znam da nisam jedina koja na taj način funkcionira,pa nam svima želim da izdržimo ovu fjaku.

Nema komentara:

Objavi komentar