ponedjeljak, 13. veljače 2012.

Srčeko

                Dan kad se slavi ljubav,meni je uvijek na neki način simpatičan i veseo,zato što su svi (ili dosta njih) oko mene pozitivnog rasoloženja,Svejedno je da li je riječ o zaljubljenima ili samo o tome da se ima još jedna tema za razgovor u ova tmurna,recesijska i zimska vremena.Izlozi u gradu već su dva tjedna ukrašeni crvenim srčekima i simpatičnim porukama ljubavi.Ja osobno nikada za taj dan još nisam imala prigodu nekome darovati niti svoje "srce",a niti od plastike ili papira,ali se zato u mojoj sobi u te dane uvijek nađe pokoje srčeko od tkanine ili papira.Nisam još nikad bila zaljubljena i neznam da li će mi taj dan nešto više značiti kad se zaljubim,ali za sad mislim da je lijepo barem za one ljude kojima to nešto znači da takav dan postoji,a za ostale da vole i ljube svaki dan.

Nema komentara:

Objavi komentar