subota, 29. listopada 2016.

Najbolje

Najbolje od svega je kad uživš u malim stvarima.Recimo danas sam čula novu pjesmu koja je u meni pokrenula jednu dobru energiju.Osjećaj je fantastičan kad ti ne treba puno da se ta energija počne širiti dalje i prenositi na ljude oko mene.Moram priznati da i inače glazba u meni pokreće tu neku pozitivnu vibru.Znam neke ljude koji jedino uz glazbu mogu izvrsno funkcionirati i obavljati poslove.Dok s druge strane neke ljude pokreće sasvim nešto drugo,kao naprimjer cure moje dobi mogu satima šopingirat ili sate provoditi pred ogledalom i šminkati se.Ja od šopinga dobijem migrenu a šminkati se uopće ne znam.Radim to jednom do dva puta godišnje i u tome uopće ne uživam i jedva čekam da to malo farbe skinem sa sebe.Najveća i jedina promjena koju sam učinila na sebi je da sam promijenila boju kose.Promjena je drastična i za sve oko mene šokantana,jer svi koji me poznaju,znaju da nisam sklona promjenama.I samu sebe sam iznenadila,ali moram priznati da se jako dobro osjećam kao plavuša,a koliko će dugo trajati ta promjena ne znam.Jedino ne bih voljela da opet treba proći dvadeset pet godina do slijedeće promjene.Mama me nagovara da si napravim tetovažu preko jednog ožiljka na ruci,ali za to stvarno nemam hrabrosti.No nikad se ne zna možda će uskoro upravo tatoo biti slijedeća intervencija na meni ili će ipak čekati do pola stoljeća mog života ,ako ću promijene raditi svakih 25 godina :)

Najbolje od svega je biti to što jesi.

                                                                sara

Nema komentara:

Objavi komentar