subota, 3. prosinca 2016.

Vrijeme darivanja

  Dvanaesti mjesec je mjesec kada ima dosta datuma prigodnih za poklone. Ja sam jedna od onih koja sam u tom mjesecu rođena,pa je to za mene još jedan dan za primiti poklone.Moram priznati da nisam osoba od velikih očekivanja,razvesele me sitnice. To može biti čokolada,neka dobra glazba...
Najljepše poklone si poklanjam sama,ne da od drugih nisu ok,ali ovi koje sama poželim i kad mogu si ih priuštim donose mi poseban razlog za veselje koje volim podijeliti sa nekim ljudima.
Pokloni koje si sama poklanjam su vrijedni iz još jednog razloga a taj je da su jako željeni i dugo moram štedjeti da si ih priuštim.Sreća zbog ostvarenog je ne opisiva. Takva sam od malena. Svaka takva stvar koja mi se ostvarila obično nekoliko dana "spava" pored mene  :)
Uskoro ću navršiti dvadeset peti rođendan i za četvrt stoljeća sam si poklonila moje omiljene CLOX cipele,ali ne bilo koje,već dugo željene crne salonke. Naravno da spavaju pored mene,a po danu ako nisu na mojim nogama onda su na "oltaru" želja. Morala sam složiti posebno mjesto za njih da su mi stalno pod okom. Mogu reći da se svi moji pokloni koji se poklanjaju ovaj mjesec nalaze u okrugloj kutiji CLOX. Ne trebam tortu niti bor,sa Cloxicama imam sve, dodam samo koju svijećicu i lampice i to je to.Rođendansko-Božićno slavlje za mene je već počelo.

Svima želim da doživljaj darivanja osjete na svoj način.Svaki može biti poseban,važno je uživati.

                                                          Sara

Nema komentara:

Objavi komentar