nedjelja, 11. studenoga 2012.

sara by princess

Kad sam se odlučila pisati blog,naravno morala sam mu dati naziv.Tu za mene nije bilo dileme,jedini koji se nametnuo sam od sebe kad sam ja u pitanju je bio "princess".Ne zato što se ja smatram nekakvom princezom,ili što tako živim,nego zbog značenja moga imena.Ovo pišem sada,a možda sam trebala u prvom postu.Ime Sara na Hebrejskom(židovskom) jeziku znači "princeza".
To me prati od rođenja,kada su moje roditelje,a kasnije i mene samu,sve do danas ispitivali o porijeklu moga imena i njegovu značenju.
Ime Sara su mi roditelji dali zato što im se sviđalo,a ne zbog njegovog značenja,a nema veze niti sa religijom i Starim zavjetom u kojem piše da se Abrahamova žena zvala Sara.
To sam isto čula sa raznih strana,ali eto ja sam samo Sara,koja ima svoju priču,ispričanu u ranijim postovima.Čak i ova fotografija ne prikazuje klasičnu princezu,niti religijsku,već jednu baš poput mene,koja voli spavati,ali ne na zrnu graška poput one iz bajke.

                                                                     sara

Nema komentara:

Objavi komentar