srijeda, 7. studenoga 2012.

Neke nove Pepeljuge




Danas je već svima poznato koliko žene obožavaju cipele.To se u većini slučajeva odnosi na više različitih modela cipela.Ja sam jedna od tih koja u svojoj kolekciji obuće imam sve vrste,od balerinka,pa do čizama preko koljena.Naravno sve ih obožavam i obuvam ih ovisno o prigodi.
Za prijepodnevni obilazak grada uglavnom su to cipele nižih potpetica,balerinke,tenisice ili gležnjače s potpeticom do šest centimetara.Za neke druge prigode kao što je odlazak u kazalište ili koncert uvijek biram cipele s visokom potpeticom,pripasane odjeći.
Danas imamo na izbor jako puno modela cipela,što me izuzetno veseli,a i cijene su različite pa si svatko od nas može priuštiti svoj model prema mogućnostima ili željama.
Ja volim trendovske,a opet na neki način klasične.Jako mi je važno da izgledaju lijepo,da su fino izrađene i naravno da su udobne za nošenje. Ovo zadnje nije uvijek u skladu sa izgledom cipele,pa se zna dogoditi i pokoji žulj,ali za sad me to nikad nije pokolebalo u kupnji sljedećeg para.Pokazalo se da cijena i brend na žalost ne garantiraju i udobnost,barem ne uvijek .
Početkom godine se na veliko počeo najavljivati povratak cipela sa špic završetkom i tankom potpeticom.To je bio dobar razlog da tokom proljeća i ljeta pronađem nekoliko modela u različitim bojama, da se nađe.Gore na slici su neke od njih,uglavnom u klasičnim bojama.








Uz te  špic s visokom potpeticom  su se našle i prekrasne CLOX crne balerinke o kojima sam već pisala.Baš te cipele su odličan izbor za moderne pepeljuge.Jako su ugodne za nošenje,prekrasno izgledaju,a imaju i sat, tako da uvijek kad smo u njima znamo koliko je sati i kad će ponoć,tojest kad moramo krenuti.
                                         

                                                                  sara

Nema komentara:

Objavi komentar