utorak, 27. studenoga 2012.

Dan otvorenih srca

Danas sam bila u Zakladi Ana Rukavina kako bi dala krv za Registar krvotvornih matičnih stanica.
Sa radom zaklade sam upoznata od početka,a isto tako sam upoznata i što su to matične stanice.Svi mi imamo matične stanice,ali možda još netko od nas nezna da su one "lijek" koji pomaže oboljelima da ozdrave.Kod nas se ta svijest počela buditi nažalost kada je Ana Rukavina u svojoj borbi za život,tražeći odgovarajućeg donora ispričala svoju priču za novine.Nažalost ona nije dočekala da se nađe odgovarajući donor,preminula je ,a lavina ljudi se pokrenula .Cijela Hrvatska se uključila upisujući se u Registar,financijski ili volontirajući.U mojoj obitelji je tih dana vladalo izvanredno stanje.Moja mama se isto liječi od leukemije i izuzetno je to teško proživljavala.Ja sam tada imala petnaest godina i nisam previše razumjela šta se događa,samo sam se nadala da moja mama neće jednoga dana tražiti donora matičnih stanica i kojeg neće naći.
Danas su mogućnosti liječenja zahvaljujući upravo Zakladi Ana Rukavina puno bolje nego prije,jer je naš Registar,koji broji 37000 članova postao dijelom svijetskog registra.Mnogi ljudski životi su spašeni upravo matičnim stanicama od naših donora.Zvuči gotovo nevjerojatno da negdje u svijetu postoji osoba koja se podudara sa nekom osobom iz naše zemlje i da joj može pomoći da ozdravi.
Isto tako sam fascinirana spoznajom da svi mi zdravi ljudi nosimo "lijek" u sebi i to lijek koji je nama doslovno višak,jer svatko od nas ima previše matičnih stanica i ništa nam se neće dogoditi ako doniramo jedan dio nekome kome će to spasiti život.
Prethodne dvije godine nekako su mi bile potrebne da to sve malo bolje shvatim i evo danas sam postala potencijalna donorica matičnih stanica.U izjavi za Tv sam rekla da je osjećaj fantastičan,a da će još bolji biti ako nekome budem mogla na taj način pomoći.
Za kraj bih samo rekla da u ovo vrijeme darivanja koje je pred nama, da darujemo jednu epruveticu krvi za tipizaciju tkiva za Registar krvotvornih matičnih stanica.

                                                                       sara

Nema komentara:

Objavi komentar