ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Lauba-CAP

            Svake godine pratim događanja na modnoj sceni kako domaćoj,tako i svijetskoj.To nije ništa čudno jer mi je to struka,a moglo bi se reći i cijeloj mojoj maloj obitelji tj. mojoj mami i meni.     
Mama je naravno glavna u izradi odjeće još od kad je radila za Branku Donassy,pa preko drugih renomiranih hrvatskih dizajnera,a ljubav prema modi je prenijela i na mene.
Facebook nam je olakšao da gotovo svakih sat vremena dobivamo nove postove vezane uz Cro A Porter i mogućnost komunikacije izravno s dizajnerima i drugim sljedbenicima modnih događanja.
Ja već dvije godine nisam u živo pratila revije,ali prije dva dana se to na moje veliko veselje promijenilo i to zahvaljujući prelijepim CLOX cipelama i njihovoj dizajnerici Mii Marić,koja je svojim fanovima omogućila da zadnji dan revije pratimo uživo.Na tome sam joj jako zahvalna,jer je
atmosfera bila odlična,a dizajneri fantastični.
Reviju je otvorila Ivona Martinko s prekrasnim modelima od lana,dok su manekenke na nogama nosile prekrasne salonke CLOX.Zatim su slijedili modeli Jelene Aleksić,pa Etne Maar s prekrasnom pleteninom i za kraj Tomislav Bahorić s kolekcijom za dečke,izuzev jedne cure.
Meni su sve kolekcije bile odlične,jer su bile izrađene uglavnom od prirodnih materijala i u tamnim bojama, koje i sama najviše koristim.
                         Sve u svemu jedna izuzetno lijepa večer u kojoj sam upoznala dizajnericu CLOX cipela,jednu prekrasnu mladu djevojku kovrčave kose.                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                              Sara                                                       

Nema komentara:

Objavi komentar