petak, 5. listopada 2012.

CLOX

Obožavam lijepe i pomalo drugačije stvari.Nebitno dali je riječ o odjeći,obući ili nečem drugom.
Ali kad je o obući riječ,onda ipak malo više volim da je drugačija i upravo zato sam bila presretna kad sam ugledala nešto sasvim drugačije.Bile su to cipele sa satom i to pravim,funkcionalnim.
To su bile cipele s visokom potpeticom,izgledale su mrak,a ja sam bila uvjerena da se radi o nekom stranom dizajneru koji je meni nedostupan. Cipele mi doslovno nisu izlazile iz glave i onda sam jedan dan dobila post u kojem je bio intervju sa dizajnericom CLOX cipela.Oduševljenju nije bilo kraja kad sam saznala da je dizajnerica iz naše zemlje.
Cloxsice su stalno bile u mojoj glavi,ali sa željom da su balerinke i evo ga želja mi se ostvarila.
Dizajnerica Mija je napravila cipelice i za nas koje ne nosimo tako često visoke potpetice.
Kad sam bila vrlo mala djevojčica svake moje nove cipele bi spavale pored mene,mislim da će i moje nove Cloxice neko vrijeme biti stalno pored mene,čak i dok spavam,jer ih jednostavno obožavam.

Nema komentara:

Objavi komentar