četvrtak, 22. ožujka 2012.

Proljeće

                          Evo ga,stiglo je proljeće.Obožavam toplije i suncem obasjane dane.Dani su duži i sve je nekako svijetlije,naravno da se sa toplijim vremenom promijenio i način odijevanja.Zbog toga sam jako sretna,jer imam tonu finih krpica za proljeće.Napokon su iz ormara izašli baloneri u svim bojama(žuti,plavi pa nekoliko bež),kožne jakne,haljinice,šosići.Svakodnevno kombiniranje različitih kombinacija me posebno veseli.Naravno uz to su potrebnei odgovarajuće cipele i torbe kojih nikad dosta.
Upravo ovih dana sam nabavila neke nove tkanine od kojih će nastati nešto zgodno,proljetno. Obavezno će se ovog proljeća naći dosta mornarskih kombinacija,koje mi se jako sviđaju,kao i majice s printom.Od sto cipela u mom ormaru još jedino se nisu našle tenisice All star,ali nekako mi se čini da će se možda i one uskoro pojaviti.Nosim čak i bajkerske čizme,a starke sam nosila kao mala djevojčica.Mislim da je vrijeme da se ponovo nađu u mom ormaru,dobro će doći za izlete ili neki otkačeni tulum.
Za slijedeći post ću pripremiti nove fotke.

Nema komentara:

Objavi komentar